قرص وگادول | زمان و طریقه مصرف قرص وگادول چگونه است ؟
نوشته شده توسط : ذهن نو

 

آیا تا به حال نام قرص وگادول را شنیده‌اید؟ این قرص از جمله محصولاتی است که در بازار برای درمان زود انزالی به فروش می‌رسد. این دارو مورد تائید پزشکان و متخصصان نیست و عوارض بسیار زیاد و جدی برای فرد مصرف کننده به همراه دارد. همچنین بهتر است بدانید که این قرص در درمان اختلالات جنسی نیز تاثیر چندانی ندارد و روش‌های دارویی و غیردارویی بسیار موثرتری نیز در این زمینه وجود دارند. با آگاهی از عوارض و پیامدهای مصرف این قرص، می‌توانید با آگاهی بیشتری برای مصرف یا عدم مصرف آن تصمیم بگیرید. 

 

 

مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو خدمات 

 

مرکز مشاوره ذهن نو برترین مرکز مشاوره روانشناسی در زمینه های مختلف روانشناسی از جمله مشاوره خانواده، ازدواج، کودک، طلاق، خیانت، نوجوان، بلوغ، جنسی و سکس تراپی ، ترک اعتیاد، اختلات روانی و شخصیت و ... می باشد.

 

مشاوره تلفنی - مشاوره تلفنی خانواده - مشاوره تلفنی ازدواج - مشاوره تلفنی خیانت - مشاوره تلفنی کودک - مشاوره تلفنی جنسی - مشاوره تلفنی ترک اعتیاد - مشاوره شغلی تلفنی - مشاوره تلفنی تحصیلی - مشاوره حضوری - مشاوره خانواده - مشاوره ازدواج - مشاوره خیانت - مشاوره کودک - مشاوره جنسی - مشاوره ترک اعتیاد - مشاوره شغلیمشاوره تحصیلی

از جمله مهمترین موضوعاتی که شما باید بر روی آن ها 

ترک تریاک - ترک متادون - ماده مخدر گل - ترک ترامادول - تربیت کودک - تست اعتیاد - ترک اعتیاد - درمان استرس - درمان اضطراب - درمان افسردگی - علائم افسردگی - روانشناسی کودک - ملاک انتخاب همسر 

 

 

 

 

 

 

منبع:

قرص وگادول

 زمان و طریقه مصرف قرص وگادول چگونه است ؟

 

 

 

قرص وگادول

قرص وگادول برای موارد مختلفی مصرف می‌شود و کاربردهای متعددی دارد. از این موارد می‌توان به دردهای شدید جسمی یا درمان مشکلات جنسی از جمله زود انزالی مردان اشاره کرد. این قرص به نحوی عمل می‌کند که حتی نصف آن می‌تواند بیشتر از چهل دقیقه انزال مرد را به تاخیر بیاندازد. قرص وگادول در کشور هند تولید می‌شود؛ پیدا کردن آن کار آسانی نیست و فروش آن به صورت غیرقانونی انجام می‌شود. این قرص معمولا به صورت اینترنتی یا به صورت غیرقانونی در داروخانه‌ها به فروش می‌رسد. البته در صورت مشاهده شدن این موارد توسط مراجع قانونی، با آن برخورد می‌شود.

 

قرص وگادول از چه ترکیباتی ساخته شده است؟

در ظاهر این قرص به عنوان یک ماده گیاهی به فروش می‌رسد. اما در واقع قرص وگادول از دو ماده ترامادول و سیلدنافیل ساخته شده است. هر دو این مواد برای درمان مشکلات جنسی از جمله زود انزالی کاربرد دارند. در قرص وگادول 100 گرم سیلدنافیل و 50 گرم ترامادول وجود دارد. ترامادول قرص خطرناکی است که باعث اعتیاد و وابستگی جسمی فرد می‌شود. قرص‌های اعتیادآور احتمال بیش مصرفی و اوردوز را در مصرف کننده بالا می‌برند. در واقع اصلا لازم نیست برای درمان زودانزالی یا دیگر مشکلات جنسی به مصرف این قرص رو بیاورید. راه‌های ساده تری برای درمان مشکلات جنسی وجود دارد.

تماس با مشاور

 

بیشتر بخوانید : قرص تاخیری | بهترین قرص تاخیری قوی بدون عوارض

 

مصرف وگادول چه عوارضی در پی دارد؟

البته که این قرص و قرص‌های مشابه آن در درمان زودانزالی کمک کننده هستند، اما باید بدانید که این قرص اثرات جبران ناپذیری را به روی بدن فرد می‌گذارد. از جمله این عوارض می‌توان به سکته قلبی به صورت ناگهانی، افت شدید فشار خون، سردرد و سرگیجه اشاره کرد. مصرف این قرص عوارضی همچون تهوع و استفراغ را در پی دارد. ممکن است بدن برخی افراد به این قرص واکنش‌های آلرژیک نشان بدهد، به این معنی که صورت و بدن آن‌ها خارش و سوزش داشته باشد. بعد از مصرف قرص وگادول داشتن درد معده عارضه‌ای طبیعی به شمار می‌آید. قرص وگادول در عملکرد قسمت بینایی مغز تاثیر می‌گذارد. همچنین این قرص در ایجاد نارسایی‌های کلیوی، عفونت ادرار، سوءهاضمه و… نیز موثر است. باید دقت داشته باشید که با مشاهده هر یک از این علائم فورا به پزشک مراجعه کنید.

 

بیشتر بخوانید : درمان زود انزالی | قرص ها و راه درمان زودانزالی مردان

 

مصرف قرص‌های تاخیری؛ خوب یا بد؟

درمان مشکلات جنسی از جمله زود انزالی چه در آقا و چه در خانم راه‌های مختلفی دارد. به عنوان مثال مراجعه کردن به یک مشاور و کمک گرفتن درباره مسائل جنسی می‌تواند یکی از بهترین راهکارها باشد. مشاوره علاوه بر اینکه عوارضی ندارد، راهکارهایی جهت بهبود رابطه جنسی‌تان نیز به شما ارائه می‌دهد. از جمله این راهکارها یاد دادن برخی تمرینات بدنی، رفتارها یا ماساژجنسی به زوجین می‌باشد. مراجعه به یک مشاور جنسی بی‌خطرترین راه‌حل برای درمان زودانزالی شمرده می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مشاوره جنسی کلیک کنید. 

البته بسیاری از افراد به خاطر بی صبری که دارند حاضر نیستند تا یاد گرفتن تمرینات صبر و حوصله به خرج دهند. این افراد دنبال آنند که هر چه سریع‌تر به مقصود خود برسند. به همین علت است که دست به روی قرص‌های بالابردن زمان انزال می‌گذارند. متاسفانه این افراد به عوارض شدید و خطرناکی که این قرص‌ها دارند دقت نمی‌کنند.

ترکیبات تشکیل دهنده قرص وگادول باعث می‌شود که خاصیت اعتیاد آورندگی شدیدی داشته باشد. مصرف این قرص در بدن فرد مصرف کننده وابستگی بوجود می‌آورد. خاصیت وابستگی این قرص به علت وجود ماده ترامادول در آن می‌باشد. فرد با وابسته شدن به قرص، به مصرف بیشتر آن ترغیب می‌شود. مانند همه داروهای اعتیاد آور بعد از مدتی فرد مصرف کننده مجبور است دوز مصرف را بالا ببرد تا خاصیت‌های قبلی دارو خود را نشان دهد. مصرف بالای این دارو موجب افت شدید ضربان قلب، کاهش اکسیژن خون، احساس خفگی، انقباضات عضلانی، عدم تعادل در حرکت و نهایتا موجب سکته قلبی و مغزی می‌شود.

 

سخن آخر

قرص وگادول با عوارض بسیار زیاد و جدی که دارد معمولا از طرف متخصصان توصیه نمی‌شود. بهتر است که برای درمان اختلالات جنسی از سایر روش‌ها و یا داروهای تائید شده استفاده نمایید. متخصصان و روانشناسان مرکز مشاوره حامی هنر زندگی در خدمت شما هستند تا در هر کجا که هستید، به صورت تلفنی در این زمینه یاری‌تان کنند. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه مشکلات جنسی می‌توانید در ساعت از روز برای مشاوره جنسی تلفنی از طریق شماره 02166419012 با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو تماس حاصل نمایید.

مصرف همزمان قرص وگادول و الکل چه تاثیری بر بدن می گذارد؟

قرص وگادول از مواد ترامادول و سیلدنافیل ساخته شده است. این ترکیبات اگر در داخل بدن با الکل قاطی شوند، می‌تواند احتمال مرگ فرد مصرف کننده را بالا ببرند. افرادی که الکل و قرص وگادول را با یکدیگر مصرف کرده‌اند با عوارض جبران ناپذیری مواجه شده‌اند.

 

شماره تماس ذهن نو

منبع:

قرص وگادول

 زمان و طریقه مصرف قرص وگادول چگونه است ؟





:: برچسب‌ها: قرص وگادول | زمان و طریقه مصرف قرص وگادول چگونه است ؟ ,
:: بازدید از این مطلب : 446
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: